通告 Announcement

好久没更新,
把这里搁置有段时间了。
家里终于可以上网,
一定会常常更新!

轻轻按一下

Monday, May 18, 2009

好吃的家常菜

前几天到 The Gardens去,
约好和好久不见的朋友一起逛街。
碰巧 Isetan 有大促销,
所以就去购物了。

购物结束,
就到我朋友家去。
我也很荣幸可以尝尝他母亲煮的菜。




平常在外面吃,
都是味精。
好久没吃这么健康的家常菜了。
真的事,好吃到~~~~~~~

15 comments:

斯文ღღrabbit said...

家常菜总是好吃过外面的山珍海味。
我也好久没吃到我mummy的拿手好菜了...

fufu said...

wow...我也喜歡吃我媽媽煮的家常菜
很好吃...我很喜歡

kc said...

To: 斯文ღღrabbit

ya ya...
me oso..
but luckily i went to my fren's house..
then only hv chance to enjoy this delicious meal...


To: fufu

haha~~
me too!!

发白日梦^^ said...

绝对赞同你咯!!我觉得家常菜好吃多了,味精又不会过多,有益又健康!
每次回家后,都肥了些才回kl哈哈!

窮光蛋市長 said...

对咯!家常便菜最健康!^^

Unknown said...

好想念妈妈的菜。。。。

kc said...

To: 发白日梦^^

u always think of eat only la..
no wonder ppl call u pig~~
haha!!


To: 穷光蛋市长

ya ya...
i agree wit u..


To: ah_man

then always go back to hometown la...
can enjoy mom's food~~

ET女子 said...

你煮的??

mr-underwater said...

i more cham,
i only meet my mom and she will cooking for me only 1 or 2 time in 1 years >.<
miss my mom...

kc said...

To: ET女子

no la..
my fren's mom prepared the dishes..


To: 稀客

har...
u seldom meet ur mom ah??

QQ said...

我有多久没跟我妈妈讲话了,有多久没吃到我妈妈亲手煮的菜了,甚至有多久没仔细看过她的脸了。。。

kc said...

To: QQ

wat had happened o??
dun be sad la..
ok??
try to fix it!

杰胜 said...

哈哈!家常便饭~赞!

Louis said...

虽然家常便饭的卖相没有外面食物的好看,
但是涵盖在里头的营养和爱心却是外面所找不到的,
好好珍惜现在吃家常便饭的机会吧...

kc said...

To: 杰胜

sure lo~~
haha..


To: Louis

not my mom cooked one la...
it's my fren's mom..